sâmbătă, 28 februarie 2009

"Ca Ivan cu fluieru'..."

Cine nu a auzit vorba asta. "Ca Ivan cu fluieru'..." Mi-am adus aminte de această vorbă urmărind partida din Liga a II-a dintre Concordia Chiajna şi CSM Ploieşti. Chiar dacă mulţi nu vor fi - poate - de acord cu mine, părerea mea este că arbitrul Ionel Ivan (foto), din Brăila, a greşit grav în partida de la Chiajna. Nu ştiu şi nici nu mă interesează dacă greşelile sale au influenţat rezultatul. Problema este că toate au fost într-o singură direcţie... A ploieştiului! Nu a acordst penalty clar în finalul primei reprize pentru gazde, un penalty care trebuia însoţit de eliminarea lui Rohat pentru că a împiedicat un adversar să înscrie. O grămadă de lovituri libere, toate în aceeaşi direcţie... Întregul spectacol oferit de Ivan cu fluieru' a fost încununat de cele două eliminări hilare din finalul partidei. Este drept că jucătorii formaţiei gazdă trăgeau de timp, dar nu aşa gestionează un arbitru mare o astfel de situaţie... Şi mai e o problemă. Ploieştenii au reclamat la un moment dat, al o fază, că mingea ar fi depăşit linia porţii, pe partea asistenului piteştean Gabriel Stroe. Dacă ar fi fgost Ivan asistent, sunt convins că ar fi acordat gol, ceea ce mă face să cred că Ivan a mers la acest meci de unul singur... Şi aşa va şi pieri - din punct de vedere al arbitrajului - tot pe mâna sa... Iar Ivan cu fluieru' este una dintre speranţele arbitrajului românesc. Aoleu!

Un comentariu: