luni, 30 martie 2009

Arbitru bătut la doi paşi de curtea AJF-ului!

Site-ul http://www.prahovasport.ro/ prezintă fapte cutremurătoare, care atestă că violenţa din interiorul terenului excede limitele acestuia. Iată povestea integrală:
Un nou fapt grav s-a întâmplat duminică, 29 martie 2009, în jurul orei 16.00, lângă sediul Asociaţiei Judeţeane de Fotbal (AJF) Prahova, pe strada Pielari nr. 5, chiar în vecinătatea stadionului “Ilie Oană”.
Arbitrul bătut se numeşte Mădălin Ionescu (foto), din Urlaţi, şi a fost asistent la partida dintre Unirea Corlăteşti Dâmbu şi Triumf Stoieneşti, joc contând pentru etapa a XVIII-a Seriei „PLOIEŞTI MUNICIPIU” din campionatul Ligii C Prahova. Meciul mai sus-menţionat a fost oprit în minutul 85 - după ce asistentul Mădălin Ionescu a fost lovit de un jucător al oaspeţilor. Apoi, delegaţii echipelor, plus arbitrii şi observatorul întâlnirii, au fost chemaţi, de către preşedintele AJF Prahova, Silviu Crângaşu, la sediul instituţiei ploieştene.
“Imediat după meci, am fost chemaţi la AJF, de către preşedintele Silviu Crângaşu, pentru a-i prezenta ceea ce s-a întâmplat la meci”, ne-a spus Ionescu. Acelaşi interlocutor a mai adăugat: “La sediul AJF, am fost acuzat, de către cei de la Stoieneşti că aş fi venit beat la meci, iar Crângaşu m-a pus să suflu în aer, pentru a vedea dacă am consumat sau nu băuturi alcoolice! După aproximativ o oră de parlamentări, toată lumea a plecat acasă, iar la sediul AJF au mai rămas brigada de arbitri şi observatorul întâlnirii Unirea Corlăteşti Dâmbu cu Triumf Stoieneşti, pentru a face un raport detaliat privind partida la care am fost delegaţi. La un moment dat, m-am dus lângă un magazin din imediata vecinătate a stadionului, cu gândul să-mi cumpăr o sticlă de suc. Dar, cum am ieşit din incinta magazinului, am simţit că mă urmăreşte cineva. Nu am apucat decât să mă întorc şi am fost lovit, mişeleşte, de către delegatul echipei din Stoieneşti, care a fugit, imediat, de la locul faptei, urcându-se, apoi, în maşina cu care venise“.
Preşedintele Comisiei Judeţene de Arbitraj (CJA) Prahova, Cristi Nica, a rămas stupefiat după ce a aflat că asistentul Mădălin Ionescu a fost bătut, de două ori în aceeaşi zi, de către huliganii care reprezintă echipa Triumf Stoieneşti. Asistentul numărul unu din România şi, totodată, purtătorul ecusonului FIFA, Cristi Nica, ne-a declarat următoarele despre cele întâmplate: “Aştept decizia Comsiei de Disciplină şi, dacă nu se iau măsurile care se impun, atunci sunt tentat să-mi prezint demisia. Nu vreau să mi se asocieze numele cu asemenea scandaluri. Nu mai este mult şi s-ar putea să vedem un arbitru mort pe terenul de fotbal!“
La rândul său, preşedintele AJF Prahova, Silviu Crângaşu, ne-a spus: “Observatorul întâlnirii, Ion Nistor, m-a contactat telefonic şi mi-a descris incidentele petrecute. Pentru a elimina orice suspiciune asupra acuzelor grave aduse de către delegatul echipei din Stoieneşti, am solicitat ca întreaga brigadă de arbitri să se prezinte la sediul AJF. S-a constatat că niciunul dintre cavalerii în negru nu consumase băuturi alcoolice aşa cum insinuau rău voitorii prezenţi la teren. Incidentele ca şi măsurile ce se vor lua împotriva vinovaţilor, rămân în sarcina Comisiei de Disciplină, instanţă care a convocat toate părţile joi, la sediul AJF, la ora 16.30“.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu