vineri, 24 aprilie 2009

Constantin şi Mititelu, întâlnire în pădure!?!

Incredibil! Inimaginabil! Conform ProSport, Adrian Mititelu, finanţatorul Universităţii Craiova s-a întâlnit cu Gheorghe Constantin, pe vremea când acesta era preşedintele Comisiei Centrale a Arbitrilor, într-o... pădure!
La zece zile de la momentul în care a fost încătuşat, încep să apară tot mai multe informaţii legate de modul în care acţiona Gheorghe Constantin. ProSport vă prezintă un episod petrecut cu două săptămâni înaintea reţinerii fostului șef al CCA.Cu multe obligaţii acumulate în timp, dar pe care trebuia la un moment dat să le achite, Costică „Vâlcea” a fost practic nevoit să-i nedreptăţească pe alţii. Printre aceştia, şi o voce rezonantă: Adrian Mititelu. O mare greşeală din partea fostului preşedinte al CCA, pentru că olteanul descărca mitraliera verbală cu fiece ocazie, iar ţintă era, de obicei, arbitrajul.Constantin a acţionat în consecinţă şi, speriat de repercusiunile pe care atacurile lui Mititelu le pot avea, l-a contactat direct pe acesta, în urmă cu trei săptămâni. „Aş vrea să ne întâlnim, dar într-un loc retras”, l-a abordat Costică „Vâlcea” pe oltean. Locul acestui randez-vous? „Ştiu eu un local într-o pădure”, a venit replica şocantă a fostului şef al CCA.Faţă în faţă, tot preşedintele a avut iniţiativa. „Adriane, zi-mi ce brigadă de arbitri vrei la următorul meci!”. Mititelu, speriat de posibilitatea unui flagrant, îl studia intens pe preşedintele CCA. „Mă gândeam că are un microfon sau vreo cameră prin nasturii de la cămaşă”, i-a spus acesta unui prieten. „Am zis şi eu că vreau o brigadă care să arbitreze corect”, a continuat patronul Craiovei. Dezamăgit şi cu un scop clar în minte, Constantin a plusat. „Zi-mi, mă, un arbitru căruia i-ai dat bani, că-l pun p-ăla”. Siderat şi şocat, Mititelu nu ştia ce să mai creadă şi a parat încă o dată: „Nu mă ocup cu d-astea domn’ preşedinte”. Convins că nu are nicio şansă de reuşită, Gheorghe Constantin a schimbat subiectul, iar discuţia a devenit banală, obiectivul fiind, însă, atins. Mititelu urma să nu mai atace CCA, preşedintele îi era deja prieten.
Dacă e adevărat sau nu, e păcatul lui Mititelu. După părerea mea, este foarte posibil să se fi întâmplat chiar aşa... Dar, am o întrebare. Mititelu dacă este atât de curat de ce nu a spus nimic până acum, ci doar când Costică Vâlcea este un om căzut?
PS - Dacă aveţi voi vreun răspuns, aş fi curios...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu