sâmbătă, 28 august 2010

"Între Samsung şi Topway, aleg... Nei!"

- susţine, nu fără umor, Marcel Lică
Marcel Lică, vă pregătiţi să conduceţi derby-ul din Bănie...
O întâlnire cu grad ridicat de dificultate. Meciul îmi pare ca fiind echilibrat, pentru că oltenii ştiu să se mobilizeze la jocurile importante. Pe de altă parte, Rapidul are o valoare incontestabilă şi cred că va trage pentru cele trei puncte. la mijloc sunt eu, Marcel Lică, şi, ca întotdeauna, voi încerca să fiu un judecător drept, imparţial.
Când v-aţi întors din Elveţia?
Am fost chemat de UEFA la Geneva, în cazul incidentelor petrecute la meciul Wisla Cracovia - Parma, şi am revenit acasă joi seară. Forul continental a audiat toate părţile, inclusiv pe noi, arbitrii, şi urmează acum să se pronunţe. Dacă va schimba sau nu sancţiunile dictate polonezilor de la Wisla, suspendaţi, cum ştiţi, un an de zile din toate competiţiile.
Sunteţi acuzat, mai nou, că învârtiţi afaceri cu Topway, firmă care sponsorizează pe Universitatea! Cum reacţionaţi?
Înaintea derby-ului Rapid - Dinamo eram acuzat că sunt dealer Samsung. Acum, cu Topway. Între cele două, categoric, aleg Nei! Adică produsele companiei cu care colaborez... Cred că am spus totul. În rest, speculaţii ieftine, se încearcă tulburarea atmosferei, nimic altceva! Nu e nici prima, dar nici ultima gogomănie lansată de presă.
Aţi avut, per total, un sezon bun, dacă nu foarte bun...
Şi aştept şi eu vacanţa. Cu nerăbdare. Altfel, îmi doresc ca lumea să mă judece după prestaţiile din teren, acolo de unde am ieşit mereu cu fruntea sus. Cu sentimentul datoriei împlinite.
Succes!
Interviu publicat în ziarul "Gazeta Sporturilor" din data de 28 noiembrie 1998.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu