luni, 22 noiembrie 2010

Michael Jackson a deteriorat un templu

În marea de suspendări care a inundat joi holurile sediului FRF, creându-ne şi nouă un sentiment de inconfort, sosirea brigăzii de arbitrii români care au oficiat în CCE, la Viena, a mai înviorat atmosera. Cu Ion Crăciunescu în frunte, urmat îndeaproape de Patriţiu Abrudan şi Ilie Coţ, chipeşii noştri cavaleri, îmbrăcaţi la ţol festiv, păreau mulţumiţi. N-am ratat ocazia de a-l chestiona pe vâlcean, în special în legătură cu meciul Austria Viena - ŢSKA Sofia, pe care l-a condus la centru, dar nu numai.
Bine aţi venit şi felicitări. Cum a fost?
Ca orice meci din competiţia numărul unu de pe continent. Jucat cu ardore dar în limitele regulamentului. După ce austriecii au deschis scorul în primele 20 de minute, prin Hasenhuttl, bulgarii au pus stăpânire pe joc, reuşind până la pauză să egaleze prin nouarul Jivkov. Chiar şi în continuare ei au dominat, dar în ultimele 10 minute au primit două goluri, primul de portar, care le vor îngreuna, cu siguranţă, misiunea în jocul retur. Sincer să fiu, bulgarii m-au impresiont prin disciplina şi puterea lor de muncă.
Cum a fost apreciat arbitajul?
Deşi mai morocănos, observatorul UEFA, un belgian, ne-a dat de înţeles că totul a fost OK. Acum aşteptăm notările. Sper să nu fiu dezamăgit, cu atât mai mult cu cât, după meci, ambele conduceri tehnice au ţinut să ne mulţumească.
Aţi acordat gazdelor un gol înscris în minutul 92.
Da, şi am prelungit meciul până în minutul 94 perfect justificat, datorită accidentărilor şi unor încercări de tragere de timp. De altfel, nimeni nu mi-a reproşat nimic.
Cum aţi regăsit Viena?
La fel de frumoasă chiar dacă am văzut-o mai mult din avion. Pentru că am ajuns în seara dinaintea meciului şi am plecat joi dimineaţă, programul zilei de miercuri fiind ocupat, dimineaţa, cu inspectarea terenului, iar seara cu meciul. N-am avut timp nici de-o plimbare până-n Mexico Platz (n.r. - un fel de Lipscani al nostru). Mi-a lăsat o impresie defavorabilă, însă, gazonul stadionului Prater, arena care altădată arăta ca un templu al fotbalului. Acum, în urma concertului lui Michael Jackson, iarba a fost realmente arsă pe porţiunea din faţa scenei ce a fost plasată în spatele unei porţi. Mă întreb cum va arăta în curând şi "Naţionalul" nostru?
Interviu publicat în "Sportul românesc", din data de 19 septembrie 1992, semnat de Andrei Vochin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu