miercuri, 26 ianuarie 2011

Arbitrul Tiberiu Baroian recunoaşte că a comis greşeli în meciul de la Piteşti

"Sunt gata să suport consecinţele"
Pentru prestaţia din Trivale, observatorul întâlnirii, Remus Câmpeanu, l-a notat cu 7,5 pe "centralul" din Ploieşti, căruia i-a spus că nu-i poate imputa neeliminarea lui Barbu, pentru că "era cu spatele la fază". FC Naţional l-a pierdut până la sfârşitul turului pe Liţă, accidentat, şi va depune la FRF un memoriu prin care va solicita suspendarea lui Baroian
Mai mult decât înfrângerea în sine, clubul FC Naţional acuza din plin, ieri, maniera în care FC Argeş a câştigat sâmbătă cele trei puncte puse în joc. "Nu este posibil ca la acest meci foarte important, zic eu, între două formaţii angrenate în lupta pentru cupele europene, să fie desemnat un arbitru care nu are pic de experienţă", ne-a declarat antrenorul Florin Marin. "Chiar acum (n.n. - ieri, la prânz) am revăzut caseta disputei de la Piteşti şi deciziile pe care le-a luat centralul ne-au determinat să facem un memoriu către Comisia Centrală a Arbitrilor, prin care solicităm pedepsirea lui Tiberiu Baroian (foto).
Pe lângă punctele puse-n joc, am pierdut un fotbalist foarte important în angrenajul echipei, pe Cătălin Liţă, care nu mai poate evolua până la sfârşitul turului, iar numeroase alte faulturi asupra noastră nici măcar nu au fost sancţionate", a mai spus el. În afara lui Dună, care este suspect de fisura mandibulei, în urma unui cot primit de la Năstase, lui Liţă i-a fost pus, pentru trei săptămâni, aproape tot piciorul drept în ghips, din cauza unei entorse la genunchi cu ruperea ligamentului colateral. După ce îi va fi scos ghipsul doctorii vor decide dacă este necesară şi o intervenţie chirurgicală.
Observatorul partidei de la Piteşti, clujeanul Remus Câmpeanu, a anunţat ieri că l-a notat cu 7,5 pe Tiberiu Baroian pentru prestaţia din Trivale. El a subliniat însă că "i-am dat 6,5 pentru joc şi un punct pentru dificultatea partidei. E adevărat că Barbu putea să fie eliminat spre finalul primei reprize, când i-a băgat mâinile în piept unui adversar şi l-a împins la o fază la care primise deja un cartonaş galben. Nu-i pot imputa însă acest lucru, pentru că era cu spatele la incident şi nu avea cum să-l vadă. Singurul reproş se leagă de faptul că nu s-a implicat mai activ în dizolvarea meleurilor create de jucători, probabil îndemnaţi de la bun început să facă aşa în ideea de a încerca să scoată cât mai mult de la un arbitru fără experienţă".
La rîndul său, Tiberiu Baroian a declarat că "greşelile îmi aparţin şi o să primesc ceea ce merit. Eroarea este evidentă, iar la faza cu Barbu n-am ştiut unde să mă plasez. Să ştiţi însă că, nedorind să mă disculp, la incidentul când Dună a fost lovit, am creat avantaj Naţionalului. Fusese un fault în atac al Argeşului, mingea a debiat la Liţă, care a declanşat un contraatac, după care a urmat şi lovitura asupra lui Dună. Faza m-a prins însă departe şi am fugit către jucător, care acuza o lovitură la cap, negândindu-mă că în spate se pot petrece alte minuni. Cât despre cearta dintre Pigulea şi Bârdeş, primul l-a incitat şi şi-au băgat mâinile în gât reciproc. Asta e însă şi, repet, sunt gata să-mi asum toate greşelile".
Material publicat în "ProSport" pe 27 octombrie 1998, semnat de Justinb Gafiuc şi Cristi Zagaradniuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu