vineri, 22 iulie 2011

Haţegan a salvat o femeie de la moarte în avionul cu care se întorcea din Macedonia

Miercuri seara, Ovidiu Haţegan a arbitrat în turul II preliminar al Ligii meciul dintre campioana Macedoniei, FK Skendija, şi Partizan Belgrad. Joi dimineaţa, brigada de arbitri, în care Sebastian Colţescu fusese rezervă, s-a îmbarcat pe aeroportul din Skopje pentru a decola spre Viena, însoţită şi de oficialii UEFA. De acolo, românii urmau să facă legătura spre Bucureşti. Aflaţi la mii de metri deasupra solului, arbitrii români au fost puşi în faţa unui eveniment cu care nimeni nu vrea să se întâlnească. "S-a creat brusc panică, în avion şi, la un moment dat, ne-am dat seama că o femeie a făcut o criză. Era destul de tânără, dar apoi am aflat că fusese operată recent pe creier şi, probabil, făcuse un atac de panică pentru că tremura foarte rău, îşi dădea ochii peste cap şi avea tendinţa să-şi înghită limba", a povestit Haţegan, marcat de eveniment.
Chiar şi aşa, românii nu s-au pierdut cu firea. "Am aşezat-o între rânduri, pe o parte, şi am încercat să-i descleştăm gura, pentru că doamna aceea risca să se sufoce cu propria-i limbă. Până la urmă am reuşit, iar lucrurile s-au liniştit", şi-a amintit şi Colţescu. Românii au devenit instantaneu eroii femeii de 34 de ani, care era însoţită şi de cei doi copii de 5 şi 11 ani, martori la momentele de groază. Aceasta le-a luat numerele de telefon lui Haţegan şi Colţescu şi a promis că o să-i viziteze în România.
Relatarea a apărut în ediţia electronică a ProSport şi reamintesc că profesia lui Ovidiu Haţegan este de medic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu