marți, 21 februarie 2012

Conform Pro Sport, UEFA a trimis un fax pe adresa CCA prin care le solicita observatorilor şi arbitrilor să renunţe la obiceiul de a mai apărea în emisiunile TV pentru a comenta fazele litigioase de după fiecare etapă. Şeful arbitrilor, Ion Crăciunescu, susţine că acest fapt este parţial adevărat şi că interdicţia se va aplica doar în cazul observatorilor.
"Nu degeaba am făcut şcolile acelea de diversiune pe vremuri, iar acum încă ne folosim de ele. Nu vreau să spun cine apelează la astfel de metode, se ştiu ei. Nu există aşa ceva, arbitrii pot să vorbească despre ce vor, când vor. Dacă nu, atunci s-ar ajunge la un fapt destul de grav, îngrădirea libertăţii de exprimare. Acel fax de la UEFA se referea la observatori, ei vor avea o interdicţie. Eu aveam o clauză în coontract la care s-a renunţat după ce am avut o discuţie cu Mircea Sandu, astfel că pot apărea la emisiuni în continuare", a spus Crăciunescu la DigiSport.
Şeful CCA crede în continuare că este sabotat de anumite persoane din fruntea fotbalului românesc: 
"În ultimii ani, eu nu am avut voie să fac parte din corpul de observatori pentru că aveam fiul arbitru, când am plecat de la CCA s-au mărit baremurile, când am revenit s-au scăzut şi alte asemenea piedici. Altfel, a fost jaf din punct de vedere al nepotismului, pentru că fiecare avea ceva de câştigat din asta".
Acum, din punctul meu de vedere ar fi câteva lucruri de precizat. Mie îmi este clar că UEFA s-a săturat de scandalurile din jurul arbitrajului din România. Măsura este bună doar pe jumătate, pentru că - după părerea mea - atacurile asupra arbitrilor vor continua din partea patronilor şi conducătorilor de cluburi, iar interdicţia UEFA nu le-ar mai permite arbitrilor să se apere. Pe de altă parte, nu înţeleg de ce insistă atât de mult Crăciunescu să-şi continue contractul cu DigiSport... În aceste condiţii, probabil că şi în 2012 scandalurile din jurul arbitrajului românesc vor putea continua... Şi asta în ciuda UEFA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu