duminică, 22 aprilie 2012

CSM Câmpina - Avântul Măneciu. Duelul antrenorilor

CSM Câmpina - Avântul Măneciu a fost şi un duel al celor doi antrenori: Ion Burchi pentru CSM Câmpina şi Dorinel Beznea pentru Avântul Măneciu. Burchi a privit o parte din încălzirea elevilor săi alături de patronul său, Virgil Guran,
nu înainte de a ne fi mărturisit că nu înţelege suspendarea sa: "La meciul de la Păuleşti, la un moment dat Gânju a fost lovit, era plin de sânge, iar pentru că jocul continua, am strigat spre arbitri să oprească jocul. Illyeş a venit şi fără nici un alt comentariu, fără nici o atenţionare, m-a trimis în tribună. Nu înjurasem pe nimeni, nu jignisem pe nimeni cu nimic, doar strigasem să se oprească jocul entru că unul dintre jucătorii noştri era căzut, plin de sânge. Mai mult, după meci, delegatul mi-a spus că arbitrul nu i-a spus nimic despre eliminarea mea şi nu am fost chemat la nici o comisie să dau nici un fel de explicaţii. Prin alte părţi, cum a fost în Cupa României, la Cocorăştii Colţ, am fost înjuraţi într-un hal de nedescris, iar eu dacă strig la un arbitru sunt suspendat două etape şi amendat!"
Revenind la jocul d epe stadionul "Poiana", Burchi a stat în spatele gardului împrejmuitor, dar în imediata apropiere a bănciitehnice a formaţiie sale, discutând mereu cu secundul său, Robert Stoica.
La final, Burchi şi Beznea şi-au dat mâna
Tot la final, Beznea a aplaudat galeria CSM-ului, care şi-a încurajat în mod sportiv favoriţii pe întreaga durată a jocului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu